تنهایی

عشق

تنهایی

عشق

میدونی عشق چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !

 


یکی داشت ویکی نداشت


اونی که داشت توبودی واونی که تورونداشت من


یکی خواست ویکی نخواست


اونی که خواست توبودی واونیکه بی توبودن رونخواست من


یکی آوردویکی میاورد


اونی که آوردتوبودی واونیکه به جزتوبه هیچ کسی ایمان نیورد من


یکی موندویکی نموند


اونی که موندتوبودی واونی که بدون تونمی تونست بمونه من


یکی رفت ویکی نرفت


اونی که رفت توبودی واونی که به خاطرتوتوقلب هیچکی نرفت من...


گر سلطنت بلد نباشم .سلطنت نمیکنم...اگر زندگی بلد نباشم زندگی نمی کنم ...اما اگه دوست داشتن رو بلد نباشم به خاطر تو یاد میگیرم
من از جنس احساس
برای تو بهشتی خواهم ساخت
من عاجزانه می گویم
که به عشق تو نیازمندم
من هنوز به بارگاهی نرسیدم
که عشق ببخشم وجانم عشق طلب نکند
من تورا دوست دارم
و از قلب سرخ تو
به قلب آبی آسمان میرسم
 
عشق ، یعنی …
عشق یعنی مستی دیوانگی  
عشق یعنی با جهان بیگانگی    
عشق یعنی شب نخفتن تا سحر   
عشق یعنی سجده ها با چشم تر   
عشق یعنی سر به دار اویختن        
عشق یعنی اشک حسرت ریختن                 
عشق یعنی در جهان رسوا شدن 
عشق یعنی مست و بی پروا شدن
عشق یعنی سوختن یا ساختن
عشق یعنی زندگی را باختن
عشق یعنی دلبستگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد