تنهایی

عشق

تنهایی

عشق

من کیم بزارید بگم عاشق

 

  

 

سلام می دونید من کیم یه آدم نه یه غول نه بزارید خودم بگم هرچند

 می دونم ازم خوشتون نمیاد ولی بدونید من یه دل پاک دارم ولی هیچوقت

 نتونستم اونقدر که دلم پاک اون رو به دیگران نشون بدم من نتونستم پاکی

 دلم رو ثابت کنم ظاهر  و اعمال من بعضی اوقات با دلم زیاد فاصله داره و

 وقتی این فاصله رو می بینم،عذاب می کشم .من به سختی تونستم

عشقم رو ثابت کنم به کسی که واقعا دوستم داره به کسی که من رو 

تمام لحظه های خودش می دونه من خیلی سعی کردم که بهش بگم من

هم عاشقم اما اون ردم کرد هرچند ما تا آخرین لحظه باهم هستیم ولی     

می ترسم اون که این طوری عاشق منه چشم رو عشق من ببنده و یه

روزی پاشه بگه که تو منو دوست نداری یه دفعه همه وجود من رو با این

جمله داغون کنه و بهم بریزه منو زیر و رو کنه.خدایا کمکم کن تا بتونم ثابت

 کنم من عاشقم خدایا کمکم کن تا ظاهرم رو مثل دلم صاف و صادق کنم

 نمی خوام دلم پاک و ظاهرم ابلیس باشه این یعنی دورویی کسی

که ظاهر باطنش باهم فرق داره.همیشه سعی کردم مثل دلم باشم ولی

خیلی کم پیش اومده که کاملا مثل اون ساده و صادق باشم.می دونم اون 

کسی که الان توتنهاییش تمام آرزوش اینه که منو شاد ببینه.به صداقت من

ایمان داره ولی این صداقت رو تو دلم می بینه نه تو ظاهرم می دونم من  

بایدبیشتر از اینهاتلاش کنم به قول استاده مون که همیشه با این جملش 

بهم دلگرمی می ده تو دلت خیلی پاکه تو یه معجزه داری و می تونی با این

معجزه می تونی همه رو  شگفت زده کنی تلاش کن مثل دلت باشی.من

باید این ظاهر و پوست روبکنم بندازم دور تا اون دل زیبا بیاد بیرون خودشو

شون بده.کمکم کنیدنمی خوام به اسم بگم پس همه ی دوستان من بهم 

کمک کنید این دلم رو نشون بدم. باید به یه نفر که تمام آرزوش با من بودنه

ثابت کنم من عاشقترینم 

 

باید به تو نشان دهم که مجنون افسانه نیست

باید به تو نشان دهم که فرهاد افسانه نیست

که مجنون با سایه لیلی چه ها می کرد

مجنون لیلی ندیده  از شوق دیدار چه ها می کرد

به بیستون برو تا بینی هنرنمایی فرهاد را

و گل هایی که از خاک من روییده

اگر از مجسه های فرهاد خوشت نیامد

امیدوارم از بوی گلهای خاکم مست شوی

            یک سبد گل خوشبو که با خاک وجودم آنها را پرورانده ام تقدیم تو

                                              ای عشق آسمونی من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد