تنهایی

عشق

تنهایی

عشق

نمی خوام امتجان بشم

من نمی خوام امتحانم کنی نمی خوام تو منو اونطورکه دوست داری بسازی میدونی چیه وقتی

یکی امتحانم می کنه فکر می کنم بهم اعتماد نداره و می خواد با این کار بهم اعتماد کنه .احساس

می کنم نتونستم به اون فرد صداقتم رو ثابت کنم.احساس می کنم داره با این کارش بهم توهین

 می کنه.بزار رک بهت بگم.وقتی یکی می خواد امتحانت کنه باید اون نمره ای رو بیاری که اون

 می خواد اصلا به اینکه تو خودت چی می خوای توجه نمی شه،یه جور اجبار که من اصلا

باهاش حال نمی کنم.امتحانم نکن تا ببینی من لایق دوست داشتنم یا نه.

همه ما آدما یه تصویرهایی رو از آدمهایی رو که هر روز باهاشون حرف می زنیم و دوستیم

داریم بعضی ار این تصویرها خیلی زیبا هستن چه از نظر ظاهر و وقیافه و چه از نظر باطن و

صفات ولی هیچوقت عین واقعیت نیستن هیچ کس نمی تونه عین اون چیزی

باشه که ما تو ذهنمون ازش تصویر ساختیم حتی نمی شه این تصویر

 ذهتی رو عینا خلق کرد مگر اینکه تو خدا باشی که اینم امکان نداره 

این رو بدون اگه می خوای با امتحان تصویر ذهنی خودت رو بهم دیکته

 کنی بدون این زوره و یه اجباره من یا هیچ کس دیگه اون عین اون

تصویر نمی شیم.یه نفرشاید بهترین باشه ولی ازتصویر ذهنی تو فاصله

 داشته باشه.شاید صادق ،عاشق،زیبا،مهربان و ساده و صمیمی باشه ولی

 چون با تصویر تو فرق داره تواون رو رد کنی این رد کردن درسته یه

ضربه بزرگ برای اون هست ولی از ارزش اون پیش خدا چیزی کم نمی

 کنه.مگر اینکه این یه امتحان الهی باشه و خدا تو رو از طریق اون فرد 

امتحان کنه و این امتحانی هست که ما هر روز باهاش روبرو

هستیم.بکوش تو امتحان خدا ۲۰ بیاری.

من عاشق اینم که خدا امتحانم کنه چون اون وقت احساس می کنم خیلی

دوستم داره و می خواد راه درست رو بهم نشون بده تنها خدا لایق اینه که

 ما رو امتحان کنه.

بزار راحت بگم اگه امتحانم می کنی برا این امتحانم کن که راه درست رو

 نشونم بدی امتحانم کن تا من متوجه اشتباه و بدی های خودم بشم نه این

که به دوست داشتن و عشق من پی ببری.

امتحانم نکن بزار خودم بهت ثابت کنم چه احساسی نسبت به تو دارم  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد