تنهایی

عشق

تنهایی

عشق

محبت چیست.....

 

 
از گل پرسیدم که محبت چیست؟ گفت. از من زیباتر

از عشق پرسیدم که محبت چیست؟ گفت. از من عاشق تر

از محبت پرسیدم که محبت چیست؟ گفت .نیم نگاهی بیش نیست 

 

همه میدانیم که .......
چقدر سخته تو چشمهای کسی که تمام عشقت رو دزدیده وبه جاش یه زخم همیشگی رو قلبت هدیه داده زل بزنی وبه جای انکه لبریز از کینه و نفرت بشی،حس کنی هنوزم دوسش داری. چقدر سخته توخیالت ساعت ها باهاش حرف بزنی اما وقتی دیدش هیچ چیزی به جز سلام نتونی بگی..... چقدر سخته وقتی پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه، اما مجبور باشی بخندی تانفهمه هنوزم دوسش داری 

 

 

 

 

دل تنگی ......

 

می نویسم چون دل تنگتم وقتی نیستی پیشم قلبم اروم اروم میزنه

نمیخواد بدون تو مثه همیشه تند تند بزنه وفتی پیشمی نمیدونم چرا

نمیتونم اینا رو بهت بگم وقتی هوا بارونی میشه میرم زیر چتر وقتی دریا

طوفانییه نمیرم موجا رو ببینم ولی وقتی تو با منی دیگه نمیترسم

میرم تا اوج تا یه ستاره .............

نمیدونم چقدر باورم داری شاید یه کم شایدم خیلی زیاد ولی بدون

من خیلی دوستت دارم هیچی تو دنیا ندارم بهت بدم جز خودمو

تازه خودمم اونقدر ارزش ندارم نمیدونم چرا همیشه کمم وقتی دیگران و

میبینم یه چیزی دارن یکی پول یکی درس خونه یکی خوشگله یکی

به باباش مینازه ولی من جز تو کسی رو ندارم تازه اونم شاید زمونه

ازم بگیره ولی مطما باش این دفعه نمیزارم تو رو از من بگیرن

میخوام شجاع باشم اگه تو آخر داستانم من بازنده باشم اشکال نداره

ولی یادت باشه تلاش مو کردم بهتم میگم فراموشت نمیکنم چون

دلیلی بودی برای زندگیم .شجاعتم.و شعرام .. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد